0Item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

MEEST GESTELDE VRAGEN

Wat zijn jullie openingstijden?
Onze webshop is geopend op: 
Maandag 10.00 – 17.00
Dinsdag 10.00 – 17.00
Woensdag 10.00 – 17.00
Donderdag 10.00 - 17.00
Vrijdag 10.00 – 17:00

Kan ik ook kleding komen passen in een winkel?
Gezellig. Hiervoor richten wij een showroom in bij onze webshop in Almelo. 

Wat is de lengte en maat van het model?
Ons dames model is 1.71 meter lang en draag kledingmaat S/36, ons heren model is 1.83 meter lang en draagt kledingmaat M.

Hoe vallen de maten van onze artikelen?
Op onze website is bij elk artikel een productomschrijving aanwezig. In deze productomschrijving staat beschreven hoe de pasvorm van het artikel is.

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling.
Het kan zijn dat onze mail is tegengehouden door het spamfilter van uw emailprogramma. Dit kunt u zien door de spamfilterinstellingen in uw mailbox te controleren en zo nodig aan te passen. Komt er hierna nog steeds geen mail van ons tevoorschijn dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
U kunt uw bestelling annuleren zolang deze nog niet verzonden is. Onze DHL chauffeur komtom16:00 de bestellingen ophalen. Bel dus voor 16:00 om uw bestelling te annuleren. Een last-minute annulering kan het eenvoudigst telefonisch gedaan worden via: 088 102 5000.

Wat zijn de levertijden?
Wanneer u uw bestelling op een werkdag voor 15:30 uur besteld is wordt deze dezelfde dag nog verzonden. (Pre0Orders met een latere leveringsdatum horen hier niet bij) Houdt er rekening mee dat verzending naar België een dag langer kan duren. Plaatst u een bestelling op vrijdag of in het weekend? Houdt er dan rekening mee dat uw bestelling op maandag of dinsdag wordt geleverd. Verder kan het zo zijn dat - tijdens drukte - uw bestelling pas geleverd wordt binnen 1 - 3 werkdagen.

Kan ik artikelen reserveren op de site?
Het is momenteel nog niet mogelijk om artikelen te reserveren. Artikelen op de website blijven voor iedereen beschikbaar, ook al heeft u ze in de winkelwagen gelegd. Dit kan betekenen wanneer u tegelijkertijd met een andere klant een laatste artikel besteld wij dit niet kunnen leveren. Mocht dit voorkomen dan zullen wij binnen 2 werkdagen contact met u opnemen. Is het mogelijk om de artikelen retour te sturen? Dat kan! Artikelen die niet naar wens zijn kunnen binnen 30 dagen na ontvangst naar ons retour gestuurd worden met behulp van onze retourbrief. Deze brief vind u onderin de doos met uw bestelling. Indien deze brief ontbreekt kunt u contact met ons opnemen via: 088 102 5000 of klantenserivce@byhilke.nl

Wanneer gaat het retourtermijn in?
Dat is 30 dagen vanaf dat de consument of een door hem aangewezen derde het product heeft ontvangen.

Wat gebeurt er als ik mijn artikel te laat retourneer?
Dat zou zonde zijn! Wanneer u uw artikel(en) niet binnen het retourtermijn retourneert zijn wij genoodzaakt de bestelling terug te zenden naar u. Wij zullen u hiervan op de hoogte brengen.

Krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelling niet wil houden?
Jazeker. Als uw bestelling u niet bevalt kunt u deze naar ons retour sturen met behulp van de retourbrief in de doos. Zodra wij uw bestelling retour ontvangen hebben storten wij u het bedrag van uw bestelling weer terug op uw rekening. Mits dit een uitzondering is op ons retourbeleid. Zie het kopje retourneren op onze website.

Ik wil een gedeelte van mijn bestelling terugsturen, moet ik dan toch de gehele rekening betalen?
U betaald alleen voor de artikelen die u daadwerkelijk houd. Stel dat u een pakket met 4 artikelen besteld waarvan u er 3 wilt houden dan zullen wij u het bedrag van het ene geretourneerde artikel terugstorten. Zodra wij uw retour zending ontvangen zorgen wij dat u binnen de betaaltermijn van 14 dagen uw geld terug heeft.

Wat als ik een Sale artikel heb besteld die is afgeprijsd voor 50% of meer en deze past niet?
Wij mogen geen Sale artikelen retour nemen die 50% of meer zijn afgeprijsd. Wat we wel kunnen doen is het sale artikel omruilen voor een andere maat, als deze nog op voorraad is. We kunnen het helaas niet omruilen voor een ander artikel of voor geld terug. Het beste wat u kunt doen is hiervoor bellen of mailen.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.
Het kan voorkomen dat we per ongeluk een artikel met de verkeerde kleur of maat naar u verzonden hebben. Wij raden u aan om dan zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op te nemen via: 088 102 5000 of klantenservice@byhilke.nl.

Een artikel staat op tijdelijk uitverkocht. Wanneer komt deze weer op voorraad?
Wekelijks krijgen we een nieuwe voorraad binnen van onze leverancier.

Ik heb een artikel in de webshop gekocht en nu is het afgeprijsd. Krijg ik het verschil vergoed?
Het verschil in prijs wordt bij een afprijzing niet door ons vergoed. In de sale-periode zijn er minder maten/kleuren beschikbaar. Doordat u het gewenste artikel al heeft aangeschaft bent u al in het bezit van de juiste maat/kleur. U kunt het artikel retourneren en opnieuw bestellen voor de actieprijs. Artikelen dienen ongedragen en voorzien van alle labels geretourneerd te worden.

Sponsoren jullie ook kleding promotors?
Wanneer je meer dan 10.000 volgers hebt en graag onze kleding wilt promoten dan kun je contact opnemen door een mail te sturen naar info@byhilke.nl.

Wat doe ik als ik een klacht heb?
By Hilke streeft er naar om in elke aankoop netjes en volledig af te leveren. Mocht het voorkomen dat u een klacht over de bestelling heeft dan kunt u deze doorgeven via: 088 102 5000 of klantenservice@byhilke.nl.

Wat is een pre-order?
Een pre-order is een bestelling van een product dat op dit moment niet op voorraad is. Het artikel kan al wel worden besteld, maar wordt pas verzonden zodra het op voorraad is.

Wanneer kan ik mijn pre-order bestelling ontvangen?
Op de website of facebook staat bij het item de uiterste datum dat het artikel verstuurd wordt. Dit kan uitlopen tot 1 werkdag.

Ik heb nog niet mijn gehele bestelling ontvangen, wanneer kan ik de rest verwachten?
Het overige deel van jouw bestelling wordt verzonden zodra alle pre-orders op voorraad zijn. We willen je vragen nog even geduld te hebben.

Ik heb een mail gestuurd maar heb nog geen antwoord?
Wij streven er na om de mail binnen 2 tot 3 werkdagen te beantwoorden. Is het dringend en je hebt nog geen antwoord? Bel dan even naar onze klantenservice.

Billink achteraf betalen
Let op Billink is een extern bedrijf. Je gaat de betaal regeling met Billink aan, dit staat buiten ons.
Algemene voorwaarden van Billink: https://www.billink.nl/voorwaarden/gebruikersvoorwaarden.pdf?v=2142264789
Meest gestelde vragen van Billink: https://www.billink.nl/veelgestelde-vragen/